Carta
Imballaggio
U fabricatore
In Cina

L'imballaggio Tuobo s'impegna à furnisce tutti l'imballaggi dispunibuli per caffè, pizzerie, tutti i ristoranti è case di pane, etc., cumpresi tazzi di carta di caffè, tazzi di bevande, scatole per hamburger, scatole per pizza, sacchetti di carta, cannucce di carta è altri prudutti.

Tutti i prudutti di imballaggio sò basati nantu à u cuncettu di prutezzione verde è ambientale.I materiali di qualità alimentaria sò selezziunati, chì ùn affettanu micca u gustu di i materiali alimentari.Hè resistente à l'acqua è à l'oliu, è hè più rassicurante per mette.

Chì sò i tazzi di caffè di carta?

Mani, Tenendu, Dui, Tazze, Marrone, Carta, Cù, Neru, Coperchio, Dui

Tazze di cartasò populari in cuntenituri di caffè.Una tazza di carta hè una tazza dispunibile fatta di carta è spessu rivestita o rivestita di plastica o di cera per impedisce u liquidu di scappà o di immergete in a carta.Pò esse fattu di carta riciclata è hè largamente utilizatu in u mondu.

I tazzi di carta sò stati documentati in a Cina imperiale, induve a carta hè stata inventata da u 2u seculu aC, sò stati custruiti in diverse dimensioni è culori, è sò stati adornati cù disinni decorattivi.Duranti i primi ghjorni di u XXu seculu, l'acqua potabile era diventata sempri più populari grazia à l'emergenza di u muvimentu di temperanza in i Stati Uniti.Prumuvutu cum'è una alternativa sana à a biera o u licore, l'acqua era dispunibule in i rubinetti di a scola, fontane è barili d'acqua nantu à i treni è i vagoni.Per beie l'acqua si usavanu tazzi cumuni o dippers fatti di metallu, legnu o ceramica.In risposta à a crescente preoccupazione di i tazzi cumunali chì ponenu un periculu per a salute publica, un avucatu di Boston chjamatu Lawrence Luellen hà crafted una tazza di dui pezzi di carta in u 1907. In u 1917, u vetru publicu era sparitu da i vagoni di ferrovia, rimpiazzatu ancu da tazzi di carta. in i giurisdizioni induve i vetri publichi anu ancu esse pruibitu.

In l'anni 1980, i tendenzi alimentari anu ghjucatu un rolu maiò in u disignu di tazzi dispunibuli.Cafè di specialità cum'è cappuccinos, latte è cafe mochas hà crisciutu in pupularità in u mondu sanu.In l'ecunumie emergenti, l'aumentu di i livelli di redditu, i stili di vita frenetici è l'ore di travagliu longu anu fattu chì i cunsumatori passanu da utensili micca dispunibuli à tazzi di carta per risparmià u tempu.Andate à qualsiasi uffiziu, fast food, grande avvenimentu sportivu o festival di musica, è site obligatu di vede tazzi di carta chì sò usati.

I cumpunenti di i tazzi di carta

U Lining

Ciò chì impedisce a vostra tazza di carta di colapsà in un disordine caldu è inzuppatu una volta'Hè pienu di a vostra bevanda scelta?Chì'd esse u forru di polyethylene, fattu da un plasticu cumuni chì mantene u calore è repels liquids. I tazzi di caffè compostabili presentanu un rivestimentu fattu di PLA (acidu polilatticu), un materiale compostable è biodegradable.PLA furnisce una barriera naturale, lucida è resistente à i liquidi.hèhè ancu resistente à u calore, cusì hèhè ideale per l'usu cù e bevande calde.

A Cuppa

A maiò parte di u vostrutazza di caffèhè fatta di legnu è di scorza di scaglie trasfurmate in pasta di lignu è poi trasfurmata in carta, chì poi si imbianca è si forma in tazzi per u vostru cunsumu caffeinatu.

A manica

A manica di cartone mette una barriera protettiva trà e vostre mani è i liquidi scaldanti in a vostra tazza., hè spessu fattu di materiali riciclati è riciclabili.

Diversi tipi di tazzi di caffè dispunibuli

Muru unicu

Sti tazzi sò fatti di cartone di una sola capa è sò più adattati per e bevande fresche.Sè vo aduprate questi per serve bevande calde, hè una bona idea di cunghjuntà cù una manica di tazza di caffè è ancu un missaghju di prudenza.

Doppiu Muru

DI disinni di pareti doppie offrenu un insulamentu massimu è anu un'immensa integrità strutturale.Sò ideali per e bevande calde è sò sempre rentabili postu chì i clienti ùn anu micca bisognu di una manica per a prutezzione di e mani.

Ripple Wall

Stu disignu offre benefizii simili à i tazzi di caffè à doppia parete è mantene u caffè di u vostru cliente più caldu più longu in paragunatu à i tazzi di un muru unicu.A superficia testurizzata di sti tazzi di caffè da asportu furnisce un insulamentu eccellente è offre più grip, rendendu u trasportu di bevande calde una brisa, ancu in a matina fridda, umida è ventu.

Vulete aghjunghje u vostru logu o opere d'arte à queste tazzi di caffè?Mettite in cuntattu cùTuobo Imballaggio di carta per un preventivu di cuncepimentu gratuitu è ​​aiutemu à creà fantastiche tazzi di caffè di marca.

Tuobo Paper Packaging hè stata fundata in u 2015, è hè unu di i principali produttori di tazze di carta, fabbriche è fornitori in Cina, accettendu ordini OEM, ODM è SKD.

Avemu una ricca sperienza in pruduzzione è sviluppu di ricerca pertazzi di caffè persunalizati.Quandu travagliate cù Tuobo Packaging, faremu tuttu ciò chì hè in u nostru putere per assicurà chì andate cuntentu di u vostru ordine.Semu assai orgogliosi di offre un serviziu è un supportu eccezziunale per i clienti.

Sì avete qualchì altra quistione, sentite liberu di dumandà!Semu quì per serve a vostra attività.

 

 

Sè vo site in l'affari, vi piace


Tempu di post: 31-oct-2022