Carta
Imballaggio
U fabricatore
In Cina

L'imballaggio Tuobo s'impegna à furnisce tutti l'imballaggi dispunibuli per caffè, pizzerie, tutti i ristoranti è case di pane, etc., cumpresi tazzi di carta di caffè, tazzi di bevande, scatole per hamburger, scatole per pizza, sacchetti di carta, cannucce di carta è altri prudutti.

Tutti i prudutti di imballaggio sò basati nantu à u cuncettu di prutezzione verde è ambientale.I materiali di qualità alimentaria sò selezziunati, chì ùn affettanu micca u gustu di i materiali alimentari.Hè resistente à l'acqua è à l'oliu, è hè più rassicurante per mette.

L'impurtanza di i tazzi di carta di caffè personalizzati

Forsi vi sò chatting cù i vostri amichi nantu à i vostri marchi preferiti, ma ciò chì hè a"marca"?Chì vole dì què?

A marca hè uguale à l'identità, face chì una cumpagnia si distingue trà i cuncurrenti è i scaffali in u mercatu.U logò hè una grande parte di una marca, ma a marca hè assai più di questu, include ancu e carte d'affari, u situ web, u stilu di testu, l'imballu è cusì.

Allora perchè a marca hè cusì impurtante?In parolle simplici, hè a vostra marca chì permette à e persone di sapè quale site è ciò chì fate.Cum'è fundamentale per un affari, a marca facilita l'identificazione di i clienti, è hà un impattu criticu in a vostra cumpagnia è in u vostru cliente, soprattuttu quandu pruvate di generà novi affari.Hè per quessa chì a marca nantu à l'imballaggio hè una bella manera per i vostri clienti di familiarizà cù a vostra marca.I tazzi di carta di marca persunalizata, ùn importa micca u caffè o a birra, hè dimustratu per esse un modu utile per aumentà i valori di a marca, migliurà l'esperienza di i clienti è generà novi clienti.Siccomu hè cusì impurtante, listemu qualchi cunsiglii perbicchieri di carta persunalizati, speremu chì questu serà utile per voi.

 

tazza di caffè espresso

Campioni persunalizati / tazzi di espresso

Furnemu picculi campioni o tazzi di espresso, sò ideali per campionà bevande analcoliche cum'è tè è caffè, ponu ancu esse aduprati per snacks o dolci dolci.Ci hè un rivestimentu PE per impediscenu di liscivià attraversu u cartone.Queste tazzi ponu esse stampati in tuttu in CMYK di 4 culori cù un finitu matte o brillanti, è ponu esse riciclati da u metudu currettu è facilità.

Tazze unicu muru persunalizate

I tazzi di caffè di carta di carta unicu per l'asportu sò i più economici è i più convenientidispunibiletazza di cartaopzione.I nostri bicchieri di carta da parete sò ideali per e bevande fresche, dispunibuli in diverse dimensioni è per stampà una copertura completa in CMYK 4 culori in a stampa di più alta qualità per a vostra marca.Offriamu pò aiutà cù tuttu u prucessu da u disignu è a selezzione finu à a produzzione finale.Cuntattateci per più infurmazione nantu à a nostra stampa di tazza di carta.Capacità di a tazza: 8oz / 12oz / 16oz / 20oz.

Tazze à doppia parete persunalizati

I nostri tazzi di doppia parete ponu esse una opzione per u vostru ultimu in tazzi di carta di marca.Ci hè una strata di carta extra nantu à a tazza di doppia parete.Questa strata extra hà u scopu di mantene u caffè o u tè più efficacemente caldu, mentre chì à u stessu tempu, un cunfortu di trasportu più altu hè assicuratu cù e tazze di doppia parete, postu chì l'aria trà i strati rinfresce a superficia esterna di a tazza è, dunque, prutegge a vostra tazza. mani da brusgià.Tuobo Paper Packagingusa e capacità di stampa più aggiornate per pruduce e vostre tazze di carta doppia parete stampata à a più alta qualità di stampa cù u prucessu CMYK di 4 culori, pudemu ancu stampà cù i vostri culori Pantone di marca per un costu supplementu.Capacità di a tazza: 8oz / 12oz / 16oz / 20oz.

Tazze biodegradabili su misura

Tazze di caffè dispunibulidiventanu una seria preoccupazione trà i clienti è i pruprietarii di l'imprese, postu chì a maiò parte di i tazzi di caffè standard ponu piglià finu à 30 anni per decompone.Quì à Tuobo Paper Packaging, offremu una fantastica cullizzioni dibiodegradabletazzi di cafè chì ùn sò micca solu funzionanu è sembranu incredibili, ma ancu causanu danni minimi à l'ambiente.Disponibile in 4oz / 8oz / 12oz / 16oz / 20oz stampatu in CMYK à culore.

Tazzi compostabili persunalizati

Un'altra opzione per i nostri bicchieri di carta persunalizati sò i tazzi compostabili stampati in PLA.PLA hè un acronimu chì significa l'acidu polilatticu è hè una resina tipicamente fatta da amidu di granu o altri amidi vegetali, hè biodegradable è cumpletamente compostable.I cups cumpostibili anu da esse riciclati per i canali curretti, perchè ùn mischjà micca cups compostable cù flussi di rifiuti riciclabili altrimenti seranu contaminati.Disponibile ancu in 4oz / 8oz / 12oz / 16oz / 20oz stampatu in CMYK à culore.

Tazze di carta per gelato di marca persunalizata

Pudete sceglie d'avè stampi d'immagini avvolgenti, disinni unichi, è stampi di brama stampati nantu à u vostrutazze di gelato su misuracù schemi di culori eccitanti chì aghjunghjenu un incantu extra è appellu à tutte e vostre creme congelate.Pudete sceglie una stampa CMYK monocolore o quattru culori cù diverse finiture, dispunibule in dimensioni 4oz / 5oz / 6oz / 8oz / 10oz / 12oz / 16oz.

Perchè sceglite Tuobo Packaging per stampà i vostri tazzi di carta?

Serviziu di opere d'arte gratuitu

Sè avete bisognu d'assistenza per a realizazione di e vostre idee creative, u nostru squadra di cuncepimentu hè sempre pronta à aiutà vi cù u vostru disignu - completamente gratuitu.Se avete digià opere d'arte di cuncepimentu, caricate solu è utilizeremu l'ultime tecniche di stampa offset è digitale chì assicuranu chì ogni maghjina è disignu chì caricate hè publicatu in u modu più attraente.

Consegna veloce

Induve siate, i nostri prudutti vi ghjunghjeranu u più prestu pussibule.Tutti i prudutti seranu mandati in 15 ghjorni di travagliu.

Esperienza di u cliente persunalizata

U nostru talentu squadra di esperti vi aiuterà à vene cun un novu disignu per a vostra marca, vi aiuteremu à fà u vostru disignu in realtà.In Tuobo Packaging, offremu servizii di prima qualità per dà una sperienza di shopping fantastica.Semu assai orgogliosi di furnisce un serviziu è un supportu eccezziunale per i clienti, è vulemu chì site soddisfattatu di u vostru ordine è vulemu veramente aiutà vi riesce.

If you are interested in getting a quote for your branded paper cups or need some help or advice then get in touch with Tuobo Packaging today! Call us at 0086-13410678885 or email us at fannie@toppackhk.com.

 

 

Sè vo site in l'affari, vi piace

Sè vo site in l'affari, vi piace


Tempu di Postu: Nov-04-2022