Carta
Imballaggio
U fabricatore
In Cina

L'imballaggio Tuobo s'impegna à furnisce tutti l'imballaggi dispunibuli per caffè, pizzerie, tutti i ristoranti è case di pane, etc., cumpresi tazzi di carta di caffè, tazzi di bevande, scatole per hamburger, scatole per pizza, sacchetti di carta, cannucce di carta è altri prudutti.

Tutti i prudutti di imballaggio sò basati nantu à u cuncettu di prutezzione verde è ambientale.I materiali di qualità alimentaria sò selezziunati, chì ùn affettanu micca u gustu di i materiali alimentari.Hè resistente à l'acqua è à l'oliu, è hè più rassicurante per mette.

Chì sò e dimensioni standard per i tazzi di carta di caffè?

Cù i prugrammi sempre più impegnati, a maiò parte di a ghjente ùn gode più di u so caffè mentre stava in un caffè.Invece, optanu per piglià u so caffè fora cun elli, beie in u caminu per u travagliu, in vittura, in l'uffiziu o simpricimenti mentre fora.Cafè dispunibiletazze di cartavenitein una larga varietà di dimensioni chì varieghja da u picculu à u grande, sò generalmente in i seguenti dimensioni:

 

S

Extra picculu

Tazze da 120 ml o 4 oz usate per servire espresso singolo o doppio, babyccinos e campioni.

M

Picculu

177 mlo 6 oz /Tazze da 227 ml o 8 once usate per servire macchiatos, cappuccini e bianchi piatti.

L

Medium

Tazze da 340 ml o 12 once usate per bevande "standard" o di taglia normale.Ideale per americani, latte, mochas è caffè filtru a goccia.

XL

Grande

454 ml di tazze da 16 once aduprate per bevande di caffè ghiacciate o congelate.

Chì dimensioni di tazza dispunibile deve offre a vostra caffetteria?

Diversi ordini di caffè necessitanu diverse dimensioni di tazzi, è quandu preparanu e bevande per asportu versus cena, e proporzioni ponu cambià, cusì'Hè impurtante di cunsiderà i fatturi sopra prima di inizià a vostra propria attività.Per esempiu, u SCA ricumanda chì i cappuccini sò trà 148ml à 177ml (5oz à 6oz) in voluminu, cù un minimu di 1cm di prufundità di spuma verticale.Hè ricumandemu ancu chì una sola espresso hè di 25ml à 35ml (0.8oz à 1.18oz).

A ricunniscenza pò esse un bon cunsigliu, ma a scelta finale hè à u vostru cliente preferenze è a vostra interpretazione di elli.Un casu tipicu hè chì u Plantation Coffee in Melbourne, Australia offre à i clienti 177 ml, 227 ml è 340 ml (6 oz, 8 oz è 12 oz) tazzi.Usanu un espresso unicu in a so tazza più chjuca, ma doppia espresso in u restu.Questu rende e so opzioni da asportu ligeramente più forti cà i so pranzi.

Diversi tipi di tazzi di caffè dispunibuli

Una volta chì avete capitu quale dimensione di imballaggio avete bisognu per e vostre bevande, hè ora di pensà à u disignu chì hè più adattatu per u vostru menu di bevande - è u vostru budgetu.

Muru unicu

Carta unicu murutazzeper l'asportu sò l'opzioni di tazza di caffè di carta dispunibile più economiche è più efficaci.Queste tazzesò fatti di cartone monostratu è sò più adattati per e bevande fresche.Sè vo aduprate questi per serve bevande calde, hè una bona idea di cunghjuntà cù una manica di tazza di caffè è ancu un missaghju di prudenza.

Doppiu Muru

I tazzi di carta di doppia parete sò l'opzioni megliu per e bevande calde perchè ci hè una capa di carta extra in ogni tazza.Questa strata extra hà u scopu di mantene u caffè o u tè più efficacemente caldu, mentre chì à u stessu tempu, un cunfortu di trasportu più altu hè assicuratu cù e tazze di doppia parete, postu chì l'aria trà i strati rinfresce a superficia esterna di a tazza è, dunque, prutegge a vostra tazza. mani da brusgià.

Ripple Wall

I tazzi di caffè di carta di carta ondulata sò ancu cunnisciuti cum'è tazzi di caffè di muru ondulatu o triple muru. I tazzi d'asportu di u muru ondulatu sò custituiti da una tazza di carta standard cù una capa esterna fatta di cartone ondulatu.Questa strata dà à a tazza u so effettu ripple signatureèper assicurà chì e dite di i vostri clienti restanu fresche mentre piglianu tazze di e vostre deliziose bevande calde.

Trè vantaghji di l'usu di tazzi di caffè dispunibuli

Convenienza - Cumu l'ammentatu, i tazzi dispunibuli offrenu un livellu di cunvenzione chì i cuntenituri di bevande riutilizzabili ùn ponu micca currispondenu.

Varietà - Diverse dimensioni è disinni facenu chì serve diverse bevande simplice per l'imprese è piacevule per i cunsumatori.

Disposabilità - Quandu i tazzi di cafè di carta sò stati utilizati, ponu esse facilmente riciclati o composti, domestici o cummerciale.Siccomu i tazzi di carta sò fatti di materiali naturali, sò intrinsecamenteimballaggio biodegradable.Ùn causanu micca tantu dannu à l'ambiente cum'è i prudutti sintetici - ancu s'ellu sò ghjittati in i rifiuti generali, degradaranu centinaie d'anni più veloce di qualsiasi tipu di plastica.

Vulete aghjunghje u vostru logu o opere d'arte à queste tazzi di caffè?U travagliu cù un espertu di imballaggio di caffè di serviziu cumpletu pò fà u prucessu più faciule!Offriamu opzioni di persunalizazione per tutte e nostre dimensioni di tazza di caffè, da f4oz finu à e nostre tazze usa e getta extra-large da 16oz.i tazzi di caffè dispunibuli ponu esse persunalizaticù u vostru schema di culore, logò, marca, tagline è altre informazioni.

Si tùareinteressatu à ottene una quotazione per i vostri tazzi di carta di marca o avete bisognu di aiutu o cunsiglii dopu cuntattateTuobo Packagingoghje !Chjamateci à 0086-13410678885 o mandateci un email àfannie@toppackhk.com

 

 

Sè vo site in l'affari, vi piace

Cunsigliu di lettura


Tempu di Postu: Nov-05-2022