Carta
Imballaggio
U fabricatore
In Cina

L'imballaggio Tuobo s'impegna à furnisce tutti l'imballaggi dispunibuli per caffè, pizzerie, tutti i ristoranti è case di pane, etc., cumpresi tazzi di carta di caffè, tazzi di bevande, scatole per hamburger, scatole per pizza, sacchetti di carta, cannucce di carta è altri prudutti.

Tutti i prudutti di imballaggio sò basati nantu à u cuncettu di prutezzione verde è ambientale.I materiali di qualità alimentaria sò selezziunati, chì ùn affettanu micca u gustu di i materiali alimentari.Hè resistente à l'acqua è à l'oliu, è hè più rassicurante per mette.

Cumu aduprà i tazzi di carta di gelato?

Cum'è un tipu di cuntainer di gelato, i tazzi di carta sò stati largamente usati in parechje occasioni, cum'è riunioni d'amici, servizii di catering, attività sportive è di divertimentu, è a so prestazione igienica è di sicurezza affetta direttamente l'usu sicuru di i cunsumatori.Allora cumu usemutazze di carta di ghiaccio?

cumu aduprà tazzi di carta di ghiaccio?

Ogni tipu di tazzi di carta deve esse usatu in modu propiu

Quandu aduprate tazzi di carta di gelato, pruvate d'imballà l'alimentu currispundenti secondu l'istruzzioni nantu à l'etichetta di l'imballaggio, l'utilizate secondu u scopu marcatu, è ùn mai u calore in un fornu micru.I tazzi di carta di gelato ùn sò micca adattati per cuntene bevande alcoliche, chì sò assai permeabili à l'alcoolu, chì ponu facilmente purtà à a fuga;nè sò adattati per cuntene l'alimentu cù una temperatura più altu di 100°C, cum'è l'oliu caldu, chì ponu facirmenti affettà a salute di l'utilizatori.

L'alimentu in tazzi di carta deve esse cunsumatu u più prestu pussibule in casu di l'usu longutazze di cartahà causatu u deterioramentu di l'alimentariu, chì affetterà a salute di i cunsumatori.

Attenti à u almacenamentu

Siccomu i tazzi di carta entranu in cuntattu cù l'alimentariu, duvemu prestu più attenzione à a polvera è a prova di umidità durante u almacenamentu.Una volta chì a maiò parte di i tazzi di carta sò stati aperti, a manca deve esse sigillata in u tempu per u almacenamentu, è deve esse guardatu in un locu ventilatu è seccu chì ùn hè micca suscettibile à l'umidità, è deve esse usatu u più prestu pussibule in u periodu di validità.

cumu utilizà tazzi di carta di ghiaccio

Inoltre, wE deve esse attentu à sceglie tazzi di carta prima di l'usu, micca solu nantu à e quantità o prezzi, ma ancu l'usu è i dettagli.

Prima, verificate se l'imballu è u sigillamentu sò cumpleti è se a stampa di fonti hè chjaru.Pruvate micca di cumprà tazzi di carta cù sigilli di imballaggi dannati è stampa sfocata.

Allora duvete cuntrollà a superficia interna è esterna di a tazza di carta è u fondu di a tazza per vede s'ellu sò puliti, s'ellu ci sò macchie, deformazione o mildiu, è s'ellu u gruixu hè uniforme.U mudellu stampatu di una tazza di carta deve esse uniforme in culore, chjaru in u contornu, è senza spots di culore evidenti.

A terza cosa hè di verificà s'ellu ci hè un odore, soprattuttu l'odore di tinta o muffa.Se ci hè un odore, per piacè ùn cumprà micca è aduprà.

L'ultimu puntu hè di assicurà chì a tazza di carta hà una reazione fluorescente sottu l'irradiazione di u lume ultraviolet.

Tuobo Paper Packaginghè stata fundata in 2015, è hè unu di i principalitazza di carta persunalizatafabbricanti, fabbriche è fornitori in Cina, accettendu ordini OEM, ODM è SKD.

Avemu ricche sperienze in pruduzzione è sviluppu di ricerca per tazzi di caffè ètazze personalizzate di gelato.Fighjemu nantu à a tecnulugia avanzata, u passu strettu di fabricazione, è un sistema di QC perfettu.Quandu travagliate cù Tuobo Packaging, faremu tuttu ciò chì hè in u nostru putere per assicurà chì andate cuntentu di u vostru ordine.Semu assai orgogliosi di offre un serviziu è un supportu eccezziunale per i clienti.

Perfurtherinfurmazzioni,ysite benvenutu à parlà cù a nostra squadra.Ci piacerebbe sente da voi per E-mail, telefonate, o lasciaci un missaghju nantu à u nostru situ web.

 

 

Sè vo site in l'affari, vi piace


Tempu di post: 31-oct-2022