Carta
Imballaggio
U fabricatore
In Cina

L'imballaggio Tuobo s'impegna à furnisce tutti l'imballaggi dispunibuli per caffè, pizzerie, tutti i ristoranti è case di pane, etc., cumpresi tazzi di carta di caffè, tazzi di bevande, scatole per hamburger, scatole per pizza, sacchetti di carta, cannucce di carta è altri prudutti.

Tutti i prudutti di imballaggio sò basati nantu à u cuncettu di prutezzione verde è ambientale.I materiali di qualità alimentaria sò selezziunati, chì ùn affettanu micca u gustu di i materiali alimentari.Hè resistente à l'acqua è à l'oliu, è hè più rassicurante per mette.

Cumu guardà tazze è piatti di carta?

Siccomu u cunsumu di fast food hè diventatu una parte integrante di a cultura suciale globale, a dumanda di cuntenituri di catering à asportu hè ancu aumentata.Per i pruprietarii di caffetterie è di risturanti, i cuntenituri da asportu furnisce una fonte d'ingudu addiziale è convenientu mentre serve cum'è una forma di cummercializazione, in particulare quandu sò.stampatu apposta cù marca.

cumu si guarda i tazzi di carta

 

Siccomu i cuntenituri di carta o plastica entranu in cuntattu cù l'alimentariu è a bevanda, duvemu prestu più attenzione à a prova di polvera è di umidità quandu si almacena.Pigliemu l'urdinariutazze di caffè di carta usataper esempiu: una volta chì a maiò parte di i tazzi di carta sò stati aperti, a manca deve esse sigillata à tempu per u almacenamentu, è deve esse guardata in un locu ventilatu è seccu chì ùn hè micca suscettibile à l'umidità, è deve esse usata u più prestu pussibule. u periodu di validità.

Inoltre, duvemu esse attenti à a scelta di tazzi di carta prima di usà, micca solu nantu à e quantità o i prezzi, ma ancu l'usu è i dettagli.

Prima, verificate se l'imballu è u sigillamentu sò cumpleti è se a stampa di fonti hè chjaru.Pruvate micca di cumprà tazzi di carta cù sigilli di imballaggi dannati è stampa sfocata.

Allora duvete cuntrollà a superficia interna è esterna di a tazza di carta è u fondu di a tazza per vede s'ellu sò puliti, s'ellu ci sò macchie, deformazione o mildiu, è s'ellu u gruixu hè uniforme.U mudellu stampatu di una tazza di carta deve esse uniforme in culore, chjaru in u contornu, è senza spots di culore evidenti.

A terza cosa hè di verificà s'ellu ci hè un odore, soprattuttu l'odore di tinta o muffa.Se ci hè un odore, per piacè ùn cumprà micca è aduprà.

L'ultimu puntu hè di assicurà chì a tazza di carta hà una reazione fluorescente sottu l'irradiazione di u lume ultraviolet.

 

Imballaggi biobased è persunalizati

Intantu, più cunsumatori sò diventati cuscenti di i danni causati da i prudutti di plastica dispunibuli.Sicondu stime, circa 2,5 miliardi di tazze da asportu sò disposti annu in u Regnu Unitu solu, è a maiò parte di elli vanu in discariche.Tutti questi fattori guidanu i venditori è i pruprietarii di e buttreghi à vultà à l'usucontenitori di carta compostablecum'è tazzi biodegradabili è piatti di carta.Sò ecologichi, ma faciuli da esse affettati da a temperatura è l'umidità, allora cumu si guardamu in modu propiu?

U fabricatore verificarà a qualità di a tazza prima di esse spedite, di solitu, sò impilati attornu à 50 sopra l'altru è dopu imbulighjate in u cartone è trasportati à u destinazione.

A manera chì i tazzi compostabili sò almacenati pò esse cambiatu durante a so vita.Hè una situazione ideale per evità di stack one per unu, postu chì u pesu accumulatu pò causà a tazza à piegà o deforma.Pudete almacenà nantu à i cartoni chì avete ricevutu da u vostru fabricatore per una megliu gestione di l'inventariu, è fateli stà in un ambiente pulitu è ​​frescu chì hè sottu à a temperatura di l'ambienti per assicurà chì ùn saranu micca affettati da u clima.

In a vostra propria caffetteria, i tazzi utilizati in i bars di barista ponu mette a faccia in giru nantu à una superficia pulita è secca per impediscenu l'accumulazione di polvera in a tazza prima di l'usu.Per l'altri tazzi, pudete almacenà sottu à u bancu, impannillatu in plastica furnita da u vostru fabricatore, aiuterà à prutege a tazza da qualsiasi spills accidentali o rifiuti di caffè organicu.

Tuobo Packagingvi ponu furnisce cù carta è imballaggi compostable, sti tazzi è piatti sò fatti di materiali sustinibili, cum'è carta kraft o PET, cù liners PLA ecologicu.In più di esse forti, impermeabili, ligeri è 100% compostabili, i nostri tazzi di caffè da asportu ponu ancu esse urdinati cum'è tazzini di caffè à parete singola o doppia.

If you are interested in getting a quote for your branded biodegradable containers or need some help or advice then get in touch with Tuobo Packaging today! Call us at 0086-13410678885 or email us at fannie@toppackhk.com.


Tempu di Postu: Dec-09-2022