Carta
Imballaggio
U fabricatore
In Cina

L'imballaggio Tuobo s'impegna à furnisce tutti l'imballaggi dispunibuli per caffè, pizzerie, tutti i ristoranti è case di pane, etc., cumpresi tazzi di carta di caffè, tazzi di bevande, scatole per hamburger, scatole per pizza, sacchetti di carta, cannucce di carta è altri prudutti.

Tutti i prudutti di imballaggio sò basati nantu à u cuncettu di prutezzione verde è ambientale.I materiali di qualità alimentaria sò selezziunati, chì ùn affettanu micca u gustu di i materiali alimentari.Hè resistente à l'acqua è à l'oliu, è hè più rassicurante per mette.

Sò scatuli da piglià in u microonde?

Quandu site in casa è dumandate a consegna di cibo o avete resti di una notte fora, ucaccià i cunteniturisò perfetti per u trasportu è u trasportu di l'alimentu, ma allora avete bisognu di cunsiderà un'altra quistione: assume chì u vostru alimentu di consegna hè friddu o chì cercate di riscaldamentu in u sicondu ghjornu, sò questi scatuli per piglià u microonde?I risposti sò varii, avemu da pruvà à capisce in stu articulu.

sò Scatole da Take Out Safe Microwave

I contenitori di plastica per andà sò sicuri per u microonde?

A risposta hè no.Ùn hè micca sicuru per i plastichi cumuni quandu si mette in un micru o fornu per via di u so puntu di fusione bassu.Cusì puderanu esse in risicu di funnu è di liberà un odore puzzolente è chimichi malsani.Inoltre, u microondas serà danatu, chì aumenta u risicu di u focu.

Micca tutti i tipi di plastica ùn ponu esse riscaldatu, u plasticu di polipropilene hè più sicura in paragunà à l'altri, postu chì u so materiale hè relativamente stabile è pò sustene u calore di 100-140 gradi.U materiale PP ùn reagisce micca à alcun grassu o oliu ancu in cundizioni d'alta temperatura, chì u face diventate una scelta eccellente per l'imprese di takeout è catering.In ogni casu, per via di prublemi di sicurezza, avemu sempre suggerenu di leghje l'intruduzioni di u containeru per andà o dumandate à u venditore se i scatuli ponu esse riscaldati.

I contenitori in cartone sò sicuri per u microonde?

Scatole di cartone, tazze è piatti ponu esse riscaldate in u micru, ma assicuratevi chì avete verificatu i cunsiglii sottu prima:

1. Di chì sò fatti ?

I contenitori di l'alimentu in cartone sò fatti di pasta di legnu cù l'idrossidu di sodiu pressatu in a carta è poi incollati, ma ùn ci hè bisognu di preoccupassi di u vostru cuntattu di l'alimentariu à a cola, hè ghjustu à l'internu di u cartone per mantene inseme.

2. Revestimentu di cera o plastica

U revestimentu di cera hè utilizatu per a prova di umidità è mantene l'alimentu luntanu da i gasi pruduciuti da l'altri alimenti in u frigorifero chì ponu accelerà u spoilage.A maiò parte di i cuntenituri ùn anu micca un revestimentu di cera oghje, à u cuntrariu, anu un revestimentu di plastica di polietilene.In ogni casu, tramindui liberaranu fumi malsani, per quessa, hè megliu mette in u microondas in ceramica o tazze di vetru è piatti.

3. Film plastica & manichi

Cumu l'avemu citatu sopra, u plasticu più cumuni hà un puntu di fusione bassu è hè facilmente deformatu è pruduce gasi dannosi quandu hè riscaldatu, è u polietilene hè u plasticu calevule più sicuru.Dunque, verificate s'ellu ùn ci sò micca simboli calevuli nantu à u plasticu, è evite micca aduprà u micru.

4. Chiodi di metallu, clips è manichi

Questi articuli ponu esse aduprati per assicurà e scatuli per a portabilità, ma pusendu oggetti di metalli in u micru pò esse disastru.Ancu una piccula grapa pò creà scintille quandu hè riscaldatu, dannendu l'internu di u micru è pruvucannu un focu.Allora quandu avete bisognu di riscalda u cartone per piglià, assicuratevi di escludiri tutti i metalli.

5. Saccu di carta marrone

Forsi pensate chì hè cunvenutu è sicuru per mette u vostru alimentu in u saccu di carta marroni per piglià è scaldà in u micru, ma pudete esse scunfittu da u risultatu: u saccu di carta crumpled hè più prubabile di ignite, è se u saccu di carta hè. tramindui esse crumpled è damped, si scaldarà cù u vostru alimentu ancu causari un focu.

Dopu avè capitu queste cose, ancu se i cuntenituri di cartone ponu esse riscaldati in u micru, s'ellu ùn ci hè micca un mutivu speciale, hè ovviamente un modu più sàviu per rinfriscà l'alimentu in cuntenituri di ceramica o di vetru - ùn hè micca solu per evità u focu, ma ancu per evità u putenziale. risichi per a salute.

Sò scatuli da asportu sicuri per u microonde?

Tuobo Packaging hè stata fundata in 2015, è hè unu di i principali i produttori di imballaggi di carta, fabbriche è fornitori in Cina, accettendu ordini OEM, ODM, SKD.Avemu ricche spirienzi in pruduzzione è sviluppu di ricerca per diversi tipi di tippi, cum'è tazzi di caffè à parete unica / doppia parete, tazzi di carta stampati di gelato, etc.Cù l'equipaggiu di pruduzzione avanzata, è una fabbrica chì copre una superficie di 3000 metri quadrati, simu capaci di furnisce prudutti è servizii megliu.

If you are interested in getting a quote for your branded paper cups or need some help or advice then get in touch with Tuobo Packaging today! Call us at 0086-13410678885 or email us at fannie@toppackhk.com.

 

 


Tempu di Postu: 04-Jan-2023