Carta
Imballaggio
U fabricatore
In Cina

L'imballaggio Tuobo s'impegna à furnisce tutti l'imballaggi dispunibuli per caffè, pizzerie, tutti i ristoranti è case di pane, etc., cumpresi tazzi di carta di caffè, tazzi di bevande, scatole per hamburger, scatole per pizza, sacchetti di carta, cannucce di carta è altri prudutti.

Tutti i prudutti di imballaggio sò basati nantu à u cuncettu di prutezzione verde è ambientale.I materiali di qualità alimentaria sò selezziunati, chì ùn affettanu micca u gustu di i materiali alimentari.Hè resistente à l'acqua è à l'oliu, è hè più rassicurante per mette.

Chì ghjè l'intervallu di temperatura ottimale chì pò esse resistitu quandu si riempie u gelato in tazzi di carta?

I. Introduzione

In a vita rapida d'oghje, u ghjacciu hè unu di i dolci più populari per a ghjente.È a tazza di carta di ghiaccio hè unu di i fatturi estremamente impurtanti.Hè direttamente ligatu à l'esperienza d'utilizatore è u gustu di i cunsumatori.Cusì, u studiu di tazzi di carta di ghiaccio hè di grande significatu.

I materiali di i cups, a temperatura ottima di almacenamiento, è l'interazzione cù u ghjacciu sò impurtanti.Ci hè sempre una certa polemica è a mancanza di ricerca approfondita nantu à i tazzi di ghiaccio.Questu articulu hà da scopre i materiali è e caratteristiche di i tazzi di carta di ghiaccio.E parlerà di a temperatura ottima di almacenamento di u ghjacciu, l'interazzione trà u ghjacciu è i tazzi di carta.Cusì, pudemu furnisce i cunsumatori una sperienza d'utilizatore megliu.È ancu pudemu purtà una direzione di sviluppu di produttu megliu per i pruduttori.

II Materiali è caratteristiche di tazzi di carta di ghiaccio

A. Materiale di tazza di carta di ghiaccio

I tazzi di gelato sò fatti di carta cruda di qualità per imballaggi alimentari.A fabbrica usa pasta di legnu pura ma nè carta riciclata.Per prevene a fuga, u trattamentu di revestimentu o di revestimentu pò esse usatu.I tazzi ricoperti di paraffina di qualità alimentaria nantu à a capa interna sò generalmente bassu resistenza à u calore.A so temperatura resistente à u calore ùn pò esse più di 40 ℃.L'attuali tazzi di carta di ghjacciu sò fatti di carta rivestita.Applica una strata di film plasticu, generalmente film di polietilene (PE), nantu à a carta.Hà una bona resistenza à l'acqua è à alta temperatura.A so temperatura resistente à u calore hè 80 ℃.I tazzi di carta di gelato generalmente usanu un revestimentu di doppia strata.Questu significa attaccà una strata di revestimentu PE nantu à i lati interni è esterni di a tazza.Stu tipu di tazza di carta hà megliu fermezza è anti permeabilità.

A qualità ditazze di carta di ghiacciopò influenzà i prublemi di sicurezza alimentaria di tutta l'industria di i gelati.Cusì, hè impurtante di sceglie tazzi di carta di ghiaccio da i pruduttori reputabili per a sopravvivenza.

B. Caratteristichi di Ice Cream Cups

I tazzi di carta di ghiaccio deve avè certe caratteristiche di resistenza à a deformazione, resistenza à a temperatura, impermeabilizazione è stampabilità.Questu assicura a qualità è u gustu di u ghjacciu.È chì pò furnisce una sperienza di u cunsumadore megliu.

Prima,deve avè a resistenza à a deformazione.A causa di a bassa temperatura di u gelato, hè faciule fà deformazione di a tazza di carta.Cusì, i tazzi di carta di ghiaccio deve avè una certa resistenza à a deformazione.Questu pò mantene a forma di i cups senza cambià.

Siconda, I tazzi di carta di ghjacciu anu ancu bisognu di resistenza à a temperatura.A tazza di carta di ghiaccio deve avè un certu gradu di resistenza à a temperatura.È hè capaci di sustene a bassa temperatura di u ghjacciu.Inoltre, quandu si faci un gelato, hè ancu necessariu di versà u materiale liquidu caldu in una tazza di carta.Cusì, ci vole ancu avè una certa resistenza à alta temperatura.

Hè impurtante chì i tazzi di carta di gelato anu proprietà impermeabili.A causa di l'altu cuntenutu di umidità di u ghjacciu, i tazzi di carta anu bisognu di certe proprietà impermeabili.Ans ch'elli ùn ponu esse debbuli, cracked, o leaking per via di l'absorzione d'acqua.

Infine, deve esse adattatu per a stampa.I tazzi di carta di gelato sò generalmente bisognu di stampate cù l'infurmazioni.(Cum'è marca, marca è locu d'origine).Per quessa, anu ancu bisognu di avè caratteristiche chì sò adattati per a stampa.

Per scuntrà e caratteristiche di sopra, i tazzi di carta di gelato generalmente utilizanu carta speciale è materiali di rivestimentu.Frà elli, a capa esterna hè generalmente fatta di carta d'alta qualità, cù una texture dilicata è una forte resistenza à a deformazione.A capa interna deve esse fatta di materiali rivestiti cù agenti impermeabili.Questu pò ottene un effettu impermeabilizante è ancu avè una bona resistenza à a temperatura.

C. Paraguni trà tazzi di carta di ghiaccio è altri cuntenituri

Prima, a paraguna trà i tazzi di carta di ghiaccio è altri cuntenituri.

1. Tazza di plastica.I tazzi di plastica anu una forte resistenza à a corrosione è ùn sò micca facilmente rotti.Ma ci hè un prublema di i materiali plastichi chì ùn ponu micca degradate.Questu pò facilmente causà contaminazione à l'ambiente.Inoltre, l'apparenza di tazzi di plastica hè relativamente monotonu è a so persunalizazione hè debule.In cuntrastu, i tazzi di carta sò più ecologichi, rinnuvevuli.È anu un aspettu persunalizabile.Puderanu facilità a prumuzione di a marca è rinfurzà l'esperienza di u cunsumadore.

2. Tazza di vetru.I tazzi di vetru sò superiori in tessitura è trasparenza, è sò relativamente pesanti, facendu menu propensi à vultà, facenu più adattati per l'occasioni high-end.Ma i vetri sò fragili è ùn sò micca adattati per scenarii di cunsumu portable cum'è takeout.Inoltre, u costu di pruduzzione di tazzi di vetru hè relativamente altu, chì ùn pò micca ottene l'alta efficienza è capacità di cuntrollu di i costi di tazze di carta.

3. Tazza di metallu.I tazzi di metallu anu grandi vantaghji in l'insulazione è a resistenza di slip.Sò adattati per riempie bevande calde, bevande fresche, iogurt, etc.).Ma per i bibii friddi cum'è u ghjacciu, i tazzi di metallu ponu fà chì u ghjacciu si fusse troppu rapidamente.È pò influenzà l'esperienza di u cunsumadore.Inoltre, u costu di cups di metalli hè altu, è u prucessu di produzzione hè cumplessu, facendu micca adattati per a produzzione à grande scala.

Siconda, i tazzi di carta di ghiaccio anu parechji vantaghji.

1. Lightweight è facile à purtà.I tazzi di carta sò più ligeri è convenienti per portà cumparatu cù i tazzi di vetru è di metallo.A natura ligera di i tazzi di carta permette à i cunsumatori di gode di gelato frescu in ogni mumentu è in ogni locu, in particulare per i scenarii.(Cum'è takeout, fast food, è cunvenzioni.)

2. A sustenibilità ambientale.In cunfrontu cù i tazzi di plastica, i tazzi di carta sò più amichevuli di l'ambiente perchè sò risorse rinnuvevuli chì ponu esse decomposti naturalmente è ùn causanu micca una contaminazione eccessiva à l'ambiente.À una scala glubale, a riduzione di a contaminazione plastica hè ancu diventata un tema sempre più impurtante.Relativamente parlante, i tazzi di carta sò più in linea cù i bisogni di a sucietà muderna per a prutezzione di l'ambiente è u sviluppu durevule.

3. Bella apparenza è stampa faciule.I tazzi di carta ponu esse persunalizati per a stampa per risponde à i bisogni estetici di i cunsumatori per l'estetica è a moda di i prudutti.Intantu, paragunatu à i cuntenituri fatti di altri materiali, i tazzi di carta sò più faciuli di cuncepimentu è di processà.À u listessu tempu, i cummircianti ponu stampà u so propiu logu è missaghju nantu à a tazza di carta per facilità a prumuzione di a marca.Questu ùn solu aumenta a cuscenza di a marca, ma permette ancu à i cunsumatori di ricurdà a marca è stimulà a so fideltà.

In riassuntu, i tazzi di carta di gelato sò un cuntainer d'alta qualità ligeru, ecologicu, esteticu, faciule da persunalizà è cunsumu.

Tuobo Packaging Company hè una impresa prufessiunale chì furnisce prudutti di imballaggio di carta.A carta di ghiaccio chì pruducia hè fatta di carta di qualità alimentaria.Questu hè micca tossicu è inodore, è pò esse usatu in modu sicuru è cunfidendu.I nostri tazzi di carta sò faciuli da persunalizà è stampate.Stampate u vostru logu o disignu chjaramente è esteticu.Attrae più clienti è cresce a cuscenza di a marca.Scegliteci u dirittu! 

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi

III.A temperatura ottima di almacenamento per u ghjacciu

A. L'ingredienti di u ghjacciu

U ghjacciu hè principalmente cumpostu di materie prime.(Cum'è latte, crema, zuccaru, emulsionanti, etc.).A proporzione è a formula di questi ingredienti varienu secondu u fabricatore è u tipu di produttu.Per esempiu, e formule per u ghjacciu molle è u ghjacciu duru pò esse diffirenti.

B. A temperatura ottima di almacenamiento per u ghjacciu

A temperatura di almacenamiento più adattaper u ghjacciu hè di circa -18 gradi Celsius.À questa temperatura, u ghjacciu pò mantene un bonu statu congelatu è gustu.Se a temperatura di u ghjacciu hè troppu altu, l'acqua in u ghjacciu si cristallizzarà, facendu chì u ghjacciu diventa seccu, duru è senza gustu.Se a temperatura di u ghjacciu hè troppu bassu, l'acqua diventeranu in picculi particelle di ghiaccio invece di furmà un gustu suave è lisu.Per quessa, mantene una temperatura di almacenamentu adattata hè cruciale per a qualità è u gustu di u ghjacciu.

C. Perchè u sopra à u intervallu di temperatura affetta u gustu è a qualità di u ghjacciu

Prima, guardà u ghjacciu à alta temperatura pò fà chì si ramolli, si fonde è si separà.Questu hè chì l'alte temperature pò causà l'acqua in u ghjacciu per sguassate, facendu appiccicosa è funnu.Inoltre, l'alte temperature pò ancu pruvucà u grassu à descompone, facendu chì a burro si separà è lascià una capa d'oliu.Questi effetti ponu purtà à cambiamenti strutturali in u ghjacciu, perdendu u so gustu è a qualità originale.

Siconda, a congelazione à bassa temperatura pò causà ghjacciu à indurisce, cristallizà, è perde u so gustu.A temperatura bassa pruvucarà l'acqua in u ghjacciu per cristalizà.Chì formarà picculi particelle di ghiaccio invece di furmà cristalli di ghiaccio in tutte e direzzione.Questu durà a struttura di u ghjacciu, diventendu ruvida è perde u so gustu lisu originale.

Dunque, per assicurà a qualità è u gustu di u ghjacciu, hè necessariu di almacenà u ghjacciu in un intervallu di temperatura adattatu.À u listessu tempu, hè ancu impurtante per evità a rimozione frequente è a rimpiazzamentu in a frigorifera per prevene i cambiamenti di temperatura.

IV.I fatturi chì influenzanu i tazzi di carta è u ghjacciu

A. U intervallu di temperatura di u ghjacciu

A temperatura d'almacenamiento ottimali per u ghjacciu hè di circa minus 18 gradi Celsius, ma a temperatura hè prubabile di aumentà quandu u ghjacciu hè spustatu o elevatu.In generale, a temperatura massima di u ghjacciu hè trà -10 ° C è -15 ° C.).Se a temperatura di u ghjacciu supera u intervallu di temperatura, affettarà u gustu è a qualità di u ghjacciu.

B. How to store and handle ice cream and paper cups

Per assicurà a qualità è u gustu di gelato è tazzi di carta, hè cunsigliatu di piglià e seguenti misure di almacenamento è manipulazione.

1. L'almacenamiento è a manipulazione di u gelato

Quandu si guarda u ghjacciu, deve esse postu in una sala di magazzini friddi à minus 18 gradi Celsius.Quandu si manipule u ghjacciu, i camioni frigoriferi speciali deve esse usatu per assicurà chì a temperatura hè mantenuta in un intervallu adattatu.Se ùn ci hè micca un camion refrigeratu, u ghjacciu seccu deve esse usatu durante u trasportu per mantene a temperatura adatta.Durante u prucessu di manipolazione, a vibrazione è a vibrazione deve esse minimizata quant'è pussibule per evità danni à u ghjacciu.

2. Paper Cup Storage è Manipulazione

Quandu si guarda i tazzi di carta, evite micca di guardà in ambienti umidi o à alta temperatura.I tazzi di carta sò generalmente una durata di conservazione di 1 à 2 anni (furnì ch'elli sò ben imballati), altrimenti sò generalmente sei mesi.Dunque, hè megliu di mette a tazza di carta in un locu seccu, è l'apertura di u saccu di a tazza di carta deve esse fermamente sigillata, è a scatula di cartone deve esse incollata strettamente.Ùn hè cunsigliatu di lascià l'aria o di sparghje fora, postu chì pò esse facilmente giallu è umida.

Durante u trasportu, i materiali di imballaggio adattati devenu esse usatu per prutege i tazzi di carta è minimizzà e vibrazioni è vibrazioni per evità a rottura.Quandu si stacking tazzi di carta, parentesi o altri pads protettivi deve esse usatu per evità a deformazione o a rottura di e tazze.

V. Cunclusioni

Quandu si usanu tazze di carta di ghiaccio per imballà u ghjacciu, a temperatura ottimale hè trà -10 ° C è -30 ° C).Stu intervallu di temperatura pò assicurà a qualità è u gustu di u gelato, è ancu a stabilità è a sicurità di a tazza di carta stessu.À u listessu tempu, materie prime d'alta qualità è standardi stretti di produzzione ponu esse scelti per assicurà a qualità è a durabilità di i tazzi di carta.Per diversi tipi di gelato, cunsiderendu diversi sapori è ingredienti, u intervalu di temperatura ottimali pò esse aghjustatu in modu adattatu.

Pronti à inizià u vostru prughjettu di tazze di carta?

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi

Tempu di posta: 02-02-2023